Son günlerde sosyal medyada, bankaların 20 bin TL’nin altındaki nakit çekimlerinde gişe hizmeti vermeyi bırakacağı ve bu işlemleri yalnızca ATM’lere yönlendireceği iddiaları dikkat çekti. Bu iddialar, özellikle en düşük emekli maaşlarının söz konusu tutarın altında olması nedeniyle milyonlarca kişinin etkileneceği yorumlarını da beraberinde getirdi. Gündeme oturan bu söylentiler üzerine Türkiye Bankalar Birliği (TBB) resmi bir açıklama yaptı. TBB, bankaların 20 bin TL’ye kadar olan nakit işlemlerini gişe yerine ATM’lere yönlendirdiğine dair çıkan haberlerin gerçeği yansıtmadığını vurguladı. Birlik açıklamasında, dijital platformlarda bazı medya kuruluşlarının yayımladığı içeriklerde bankalara yönelik bu iddialara yer verildiği belirtilerek, konuya ilişkin herhangi bir kararının ya da açıklamanın bulunmadığını vurguladı
devamı sonraki sayfada...